sobota, 24 sierpnia 2013

Hej

Hej, hej, hej :)

Założyłam tego bloga, ponieważ chciałam opublikować moje opowiadanie (jedyne póki co) o One Direction. Ten pomysł siedział mi w głowie od dawna, jednak dopiero nie dawno odważyłam się go zrealizować. Chciałam się sprawdzić w roli hm.. pisarki? Nie wiem czy to dobre słowo. W każdym razie inne nie przychodzi mi w tej chwili do głowy. Mam nadzieję, że spodoba się Wam to co będę tworzyć. Jeszcze raz pragnę zaznaczyć, że jest to moje pierwsze opowiadanie napisane w celu sprawdzenia się, także proszę o wyrozumiałość. Jeśli macie jakieś uwagi bardzo chętnie je przyjmę :)

W moim opowiadaniu chłopaki są w zespole, tak jak ma to miejsce w rzeczywistości. Lecz wszystko inne przedstawione tutaj przeze mnie jest tylko i wyłącznie wytworem mojej wyobraźni.
Mogą pojawiać się sceny hm.. niedozwolone dla dzieci.
Chciałam żeby to fanfiction nie było takim typowym fanfiction typu: poznali się w pierwszym rozdziale, w drugim są ze sobą, w trzecim wyznają sobie miłość, a w czwartym lądują w łóżku.. To nie u mnie kochani :) U mnie to będzie troszkę trwało.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się to co mam Wam do zaoferowania. Dziękuję, za każdy komentarz i.. życzę miłego czytania. :)

Ivy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz