środa, 25 września 2013

PYTANIA DO BOHATERÓW

Hej :)
Miło mi wiedzieć, że mam chociaż kilku czytelników i dziękuję za każde dobre (jak i złe, bo takowe również się przydaje) słowo od Was odnoszące się do mojej twórczości.
Nie przeciągając dłużej. Chciałam Wam urozmaicić troszkę czytanie i postanowiłam założyć konto na asku, które jest poświęcone bohaterom mojego opowiadania. Mam nadzieję, że wiecie na czym to polega :)
[!] Zadając pytanie prosiłabym, żeby zawarte było imię postaci do której jest ono skierowane.

LINK
http://ask.fm/theonlylifelinee

Więc, zapraszam do zadawania pytań, jak i również do komentowania rozdziałów. :)

1 komentarz:

  1. Z jakiegoś dziwnego powodu nie mogłam skomentować ostatniego rozdziału lol. Więc pisze tu mam nadzieje że sie nie obrazisz ;) Podoba mi się podejście Adrianny do Stylesa matko naprawde dziękuje że ona sie na niego nie rzuciła jak chora psychicznie a on cały happy nie zrobił tego samego... Biedny Nialler upity lol wiesz że pierwszy raz piłam w Irlandii? ^^ I dostałam nauczke nie zakładać się z irlandczykami kto ma mocniejsza głowe ... Powodzenia w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń