sobota, 23 listopada 2013

Przeprosiny, podziękowania, obietnica

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Nie owijając dłużej w bawełnę po prostu rozwinę i tak bardzo wymowny tytuł posta.

I. PRZEPROSINY

Jestem świadoma tego, że na początku obiecywałam dosyć częste dodawanie oraz to, że pod ostatnim rozdziałem jak i również na asku podałam informację o tym, że dodam w tamtym dniu kolejny rozdział. Jak wszyscy wiemy tak się nie stało za co jestem wam winna przynajmniej przeprosiny. Myślę, że to i tak za mało. Tym bardziej, że jestem osobą, która nie lubi zawodzić ludzi. Nie wiem czy moje wytłumaczenie będzie wystarczające, ale muszę spróbować się usprawiedliwić. Wszyscy wiemy jak to ze szkołą bywa, tym bardziej w liceum, i tym bardziej w drugiej klasie. Uwierzcie mi, były tygodnie w których nie wchodziłam w ogóle na komputer. Mówiąc bardzo kolokwialnie, nie miałam nawet czasu się po dupie podrapać. Do tego dochodzą również dodatkowe zajęcia, korki, jak i również problemy zdrowotne, które niestety nie chcą mnie opuścić. Wiem, że dla niektórych nie jest to wystarczające wytłumaczenie, ale proszę o wyrozumiałość. PRZEPRASZAM WAS KOCHANI

II. PODZIĘKOWANIA

Ahh ten licznik wejść. Muszę się wam przyznać, że połowa wyświetleń to jak podejrzewam moje wyświetlenia. Dopiero po jakimś czasie odkryłam opcję nie wliczania moich wyświetleń do tej liczby. Zmieniłam ustawienia, gdy było 954 wejścia, także aktualna liczba jest większa o jakieś 600 wyświetleń za co jestem OGROMNIE WDZIĘCZNA, bo to naprawdę wiele dla mnie znaczy. Dlatego postanowiłam świętować 1000 wyświetleń, gdy licznik wyniesie 1954. :)
Dziękuję, za każde wejście, każdy komentarz i dobre słowo :) Mam nadzieję, że moją nieobecnością nie pozbyłam się tych kilku czytelników.

III. OBIETNICA

A raczej dwie :)
Pierwszą jest kolejny rozdział, który pojawi się na milion procent dzisiaj (jest już po pólnocy :)) 23.11. Będzie on znacznie dłuższy od poprzednich, ponieważ chciałam wam jakoś wynagrodzić i zadośćuczynić moją nieobecność.
Realizacja drugiej obietnicy zależy tylko i wyłącznie od Was. Chciałam żeby to również było wynagrodzenia i przeprosin za moją niesubordynację. Chcielibyście może kilka postów z tzw. imaginami z gifami? W jednym planowałabym minimum 10, a liczba postów zależałaby od was i waszej frekwencji :)
Prosiłabym o wyrażenie zdania w komentarzach :)

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ,
WASZA IVY :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz