niedziela, 15 grudnia 2013

Ponad 1000 wyświetleń!

No moi kochani, siemanko :D
Z ogromną radością i wdzięcznością informuję, iż stan wyświetleń mojego bloga przekroczył 1000 !!! Uhuhuhuuu :) (Dla niedoinformowanych, bo na wyświetlaczu jest ponad 2 tys. zachęcam do przeczytania tego -> KLIK cz. II)


Mimo wszystko, jest mi trochę smutno. A dzieje się tak ponieważ licznik wyświetleń ukazuję piękną liczbę (naprawdę jestem z niej i z was przede wszystkim dumna!), ale to nie przekłada się na komentarze. A jak wiadomo to jest to co najbardziej motywuje do dalszego działania. Nie planowałam tego, ale niestety muszę się do tego uciec. Będę stawiała warunek x liczba komentarzy = kolejny rozdział. 


A jeśli mój blog, moje opowiadanie bądź ja sama Ci się spodobałam to zachęcam do:
1. Kliknięcia w ankiecie, że czytasz lub że Ci się podoba :)
2. Dodania się do listy informowanych > Informowani
3. Skomentowania :)
4. Zadawania pytań na asku :)
5. Polecenia innym :)

W każdym razie, jeszcze raz baaaardzo bardzo bardzo bardzo dziękuję, za te wyświetlenia :) I proszę o więcej!

PS. Kolejny rozdział planuje dodać w piątek/sobotę - 20/21 grudnia 2013r. :)

Macie troszkę naszego Hazzusia :D




WASZA IVY


1 komentarz:

  1. Gratulacje !! :)
    Muszę przyznać, że jestem stałą czytelniczką tego bloga i uwielbiam go ♥ Czekam z niecierpliwością na nexta :)
    ps. zarąbiste gify :D

    OdpowiedzUsuń