piątek, 18 kwietnia 2014

Krótko i na temat!

Post króciutki, ale za to z jaką treścią!!! :)

Pierwsza sprawa to.. STUKNĘŁO NAM 10 000 WYŚWIETLEŃ !!! NIE DOCIERA TO DO MNIE :O Jesteście wspaniali i kocham was bardzooo bardzo ♥  I dziękuję równie mocno!! ♥ ♥

Druga sprawa to.. Pewna miła osóbka prosiła żeby zrobić coś na kształt przedstawienia bohaterów, a ja postanowiłam spełnić jej prośbę.
Już teraz możecie zobaczyć jak mniej więcej wyglądają nasi kochani bohaterowie.. oo tutaj -> WCHODŹTA WCHODŹTA :D (w ,,stronach'' po boku ekranu również znajdziecie :) ) Możecie również komentować :) 

Trzecia sprawa to.. Ponawiam zaproszenie do zadawania pytań bohaterom, którzy nie mogą się tego doczekać :D -> O TUTAAAJ

Czwarta sprawa to.. Rozdział już prawie skończony :D

Piąta sprawa to.. KOMENTUJCIE prosze Was! Nic nie dodaje takiej chęci do pisania jak komentarze, uwierzcie mi. A ich coraz mniej.. :( 

Szósta sprawa to.. kocham was ♥

DOZOBACZONKA JUŻ NIEDŁUGO :)

Wasza Ivy

2 komentarze:

  1. Mogę liczyć na twoją opinię?

    Zawsze jest szansa, że wejdziesz, zobaczysz, pokochasz ( mam nadzieję lol )
    youngloovers.blogspot.com
    loovelorn.blogspot.com
    fromyourlust.blogspot.com
    ifindyourlips.blogspot.com
    Nawet jak nie masz teraz ochoty, to kiedyś pewnie będzie ci się nudzić, zerknij, może warto :)

    OdpowiedzUsuń